برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

  • 021-91075355
  • info@onwebclass.com

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف چگونه است؟

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف متفاوت میباشد. در این مطلب نمونه هایی از مشاوره روانشناسی آنلاین در چند کشور و شهر را با هم مرور میکنیم. همان طور که مطلع هستید، امروزه به واسطه شرایط و وضعیت بیماری کرونا و همچنین گستره فضای اینترنتی، مرددم کشورهای مختلف از مشاوره آنلاین استقبال گسترده ای کرده اند. مزایای مشاوره و روانشناسی آنلاین را میتوان به:

  • در دسترس بودن آسان
  • هزینه کمتر
  • امکان استفاده برای همه
  • امکان مشاوره با اساتید بزرگ در شهرها و کشورهای دور از شما
  • اعتماد

و … دسته بندی کرد. در ادامه به مشاوره آنلاین در شهرهای مختلف را با هم بررسی میکنیم.

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف آمریکا

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف

مشاوره روانشناسی آنلاین – وانشگتن دی سی (Washington DC)

در واشنگتن اسفاده از بیمه بسیار با اهمیت می باشد و مردم ساکن در این شهر تمایل بسیار زیادی دارند تا به پزشکانی که بیمه آن ها را پذیرا میباشند مراجعه کنند. مشاوره روانشناسی آنلاین در واشنگتن و بسیار یاز شهرها و کشورهای متلف و پیشرفته به روشی قابل قبول با مزایای مختلف تبدیل شده است. با این شرایط مردم میتوانند هزینه مشاوره روانشناسی آنلاین خود را بدون مشکلی پرداخت کنند. قابل ذکر است در واشنگتن اگر کمپانی بیمه ای که افراد با آن ها قرارداد دارند با مرکز رواندرمانی قرارداد نداشته باشند، هزینه مشاوره روانشناسی آنلاین به نسبت مشاوره حضوری کمتر است.

روانشناسی در نیویورک

مشاوره روانشناسی آنلاین – نیویورک (New York)

مردم ساکن در نیویورک اهمیت بسیار زیادی به مسائلی که از طریق علم اثبات شده باشد اهمیت میدهند. مردم نیویورک پزوهش ها و موضوعات پراهمیت زندگی مثل نیاز به مشاوره و الزام استفاده از این مسئله را موضوع مقاله و پزوهش خود قرار دهند. این موضوعات از جایگاه بسیار ویژه ای در در جامعه آمریکا، خصوصا مردم نیویورک برخوردار است. این مسائل باعث میشود تا وقتی دانشمندان و محققین آمریکا، مقاله ای را در خصوص تاثیر روانشناسی آنلاین در آمریکا چاپ کردند، افراد زیادی تمایل به استفاده از این روش پیدا کردند.

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف
مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف

مشاوره روانشناسی آنلاین – لس آنجلس (Los angles)

از مهمترین مسائل مردم جهان این است که اسرار آنها حفظ گردد. مردم لس آنجلس نیز از این دسته دور نیستند. لس آنجلسی ها اغلب خواهان این هستند که اعتماد آن ها بی پاسخ نماند. همان طور که میدانیم در طراحی سایت ها و نرم افزارهای روانشناسی ، خصوصا سایت های روانشناسی، نکات ایمنی بسیار زیاد رعایت شده و تقریبا غیر قابل حک شدن می باشد. این امر باعث میشود تا مردم لس آنجلس نگران به بیرون درز کردن صحبت هایشان نبوده و به راحتی به مشاوره روانشناسی آنلاین مراجعه کنند.

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف اروپا

روانشناسی در هلند
روانشناسی در هلند

مشاوره روانشناسی آنلاین – آمستردام هلند (Amsterdam)

از هلند به کشوری با احترام به تمام عقاید و آداب و رسوم یاد میشود. والدین هلندی معمولا توجه بسیاری به آرامش و آسایش فرزاندان خود دارند. این رفتار در اکثر مواقع با آزادی های بسیاری برای انتخاب خود فرزندان بوده و در نتیجه باعث بهبود سلامت روان آنها میگردد. با تمام این مسائل، مشکلات خاص نوجوانی و سن بلوغ رخ میدهد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این مسائل باعث میشود تا والدین آن ها به مشاوره روانشناسی آنها رو آورده و بسیار مورد توجه آن ها قرار گرفته است.

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف

مشاوره روانشناسی آنلاین – ژنو (Geneva)

ساکنان شهر ژنو نیز به مانند دیگر شهرها و خاصتا لس آنجلس، نگران از دست رفتن اطلاعات شخصی خود هستند. علاوه بر مسائلی فنی حفظ اطلاعات و حریم شخصی در فضای اینترنت که در قبل به آن اشاره کردیم، یکی از بزرگترین قابلیت استفاده از فضای اینترنت در ژنو این است که مخاطبین میتوانند نام اصلی خود را فاش نکنند. این مسئله به این دلیل مهم است که نام افراد اهمیت بسیار کمتری برای درمانگران داشته و اطلاعاتی مانند سن، وضعیت اشتغال، روابط و … به مشاور و روانشناس برای درمان افراد کمک میکند.

به همین دلیل مردم ژنو با خیالی آسوده مسائل خود را بازگو کرده و به مشاوره روانشناسی آنلاین مراجعه میکنند.

روانشناسی در زوریخ

مشاوره روانشناسی آنلاین – زوریخ (Zurich)

زوریخ یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین منطقه کره زمین می باشد. شهر زوریخ با مساحتی نه چندان بزرگ مردمانی آرام دارد. از نکات جالب افراد ساکن در زوریخ، نگاه ویژه به سالمندان است. آنها معتقدند سالمندان باید همواره در آرامش زندگی کرده و نیازهایشان در اولویت باشد. از این رو به راحتی با مشاوره روانشناسی آنلاین ارتباط برقرار کرده و از این امکانات استفاده میکنند.

امکانات و زیرساخت های زوریخ و صد البته درخواست مردم باعث شد تا این شهر یکی از پیشروهای مشاوره روانشناسی آنلاین باشد. این امکان فرصتی فراهم کرده است تا همه اقشار جامعه علی الخصوص سالمندان بتوانند به راحتی مسائل و دغدغه هایشان را با روانشناسان و رواندرمانگذان در میان بگذارند.

مشاوره روانشناسی در آلمان

مشاوره روانشناسی آنلاین – برلین (Berlin)

کشور آلمان یکی از برترین کشورهای حوزه فرهنگ و اقتصاد دنیا شناخته شده است و شهر برلین یکی از موفق ترین شهرهای این کشور می باشد. در عین حال آب و هوای سرد این شهر و مسائل دیگر باعث شده است که مردم این کشور و خاصتا مردم شهر برلین اغلب اوقات خود را در خانه گذرانده و فضای شهر، خانه و محل کار بسیار غم آلود بوده است. در کنار این مردم آلمان بسیار زندگی ماشینی ای دارند. به همین منظور مردم آلمان به سمت مشاوره آنلاین روانشناسی روی آورده و از آن استفاده میکنند.

مشاوره روانشناسی در رم
مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف

مشاوره روانشناسی – رم (Rome)

دودا همه مردم شهر رم را به عنوان شهر هنر و هنرمندان میشناسند. مردم رم هم به مانند بسیاری از مردم جهان خواستار حفظ حریم شخصی خود هستند. به همین دلیل در زمان مراجعه حضوری به روانشناسان و رواندرمانگران بسیار معذب بوده اند. و با فکر به اینکه گفتن مسائلشان باعث از بین رفتن احترام و اعتماد دیگران نسبت به خودشان میشود اغلب از مشاوره ضوری سر باز میزدند. اما با پیدایش فضای آنلاین، این راهکار به آنها تعلق پیدا کرد تا به طور ناشناس مسائل و مشکلاتشان را به روانشناسان مطرح کرده و به دنبال راه حلی برای آنها باشند.

روانشناسی در پاریس

مشاوره روانشناسی آنلاین – پاریس (Paris)

فرانسه یک کشور بسیار زیباست. پایتخت فرانسه یعنی پاریس یکی از زیباترین شهرهای این کشور است. این شهر به مانند بسیاری از شهرهای جهان از امکانات، تسهیلات، دانشگاه های معتبر و فرصت های شغلی خوبی برخوردار است. این مسئله باعث شده تا مردم با ملیت های مختلف خواستار زندگی در این کشور باشند. البته زندگی در شهر پاریس بسیار گران قیمت میباشد. این مسئله باعث میشود تا مردم در اطراف شهرها زندگی کنند. این مسئله باعث شده تا مردم از امکاناتی مثل دانشگاه ها، کلینیک های روانشناسی، مراکز تفریحی و … دور بمانند.

از این رو، افراد ساکن در حومه شهر پاریس ترجیح میدهند تا جایی که میتوانند از خدمات آنلاین استفاده کنند. یکی از این خدماتی که بسیار استفاده میشود توسط این افراد، مشاوره روانشناسی آنلاین است. بدین ترتیب به راحتی و آسودگی از فضای مشاوره استفاده کرده و مشکلاتشان را حل میکنند.

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف انگلیس

روانشناسی در لندن

مشاوره روانشناسی آنلاین – لندن

مردمی که در شهر لندن زندگی میکنند معتقد هستند که مشاوره روانشناسی آنلاین میتواند به بهترین حالت به افراد کمک کند. آن ها این نیاز که باید با چالش های زندگی روزمره و تغییرات سریع زندگی رو به رو شوند را در خود پیدا کرده اند. استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین در لندن علاوه بر راحتی دسترسی، هزینه کمتری را دارد. ساکنان لندن معتقد هستند فواید این نوع مشاوره به اندازه مشاوره روانشناسی حضوری می باشد.

یکی از بزرگترین مزیت های روانشناسی آنلاین آرامش افراد در زمان صحبت با رواندرمانگر است. در نتیجه با مشکلات خود بیشتر رو به رو شده و اثر بیشتری میگیرند. ساکنان لندن به اهمیت روانشناسی و مشاوره پی برده اند. از نظر آنها زمانی که مسئله ای در زندگی اتفاق می افتد و این حادثه آرامش و شادی را دچار اختلال میکند، باید به روانشناس مراجعه کنند.

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف
مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف

مشاوره روانشناسی آنلاین – منچستر (Manchester)

برای مردم منچستر میزان دسترسی به رواندرمانگر بسیار مهم است. آن ها تمایل دارند تا زمانی که مشکلات و مسائلشان به صورت کامل حل نشده است از مشاوره روانشناسان استفاده ببرند. نیاز انسان ها در سطوح مختلف متفاوت است. بعضی ها فکر میکنند با چند هفته مشاوره و دریافت راهنمایی و راهکار از مشاور میتوانند مشکلاتشان را رفع کنند و بعضی دیگر با چند ماه. اما مردم منچستر میزان دسترسی به روانشناسی را بسیار مهم و با اهمیت میدانند. ساکنان شهر منچستر علاقه دارند تا زمانی که مشکلاتشان رفع نشده به مشاوره ادامه دهند.

با شروع وضعیت کرونا در سراسر جهان، مردم شهر منچستر جزء اولین افرادی بودند که به مشاوره روانشناسی آنلاین رو آورده و از آن بهره بردند. به همین دلیل از این نوع مشاوره بهره کامل را بردند و استفاده کردند. آنها معتقدند میتوانند به راحتی و در مدت زمان طولانی از مشاوره روانشناسی آنلاین استفاده کنند.

مشاوره روانشناسی در انگلیس

مشاوره روانشناسی آنلاین – لیورپول (Liverpool)

ساکنین شهر لیورپول به طور جد اعتقاد دارند مشکلات و مسائلشان را با روانشناسان و رواندرمانگرانی مطرح کنند که به ارگان و نهاد خاصی وابسته نباشند. آنها معتقدند روانشناسان باید صرفا مشکلات مردم را در نظر بگیرند. از این رو آنها روانشناسانی را برمیگزینند که همیشه در دسترس باشند و به طور ویژه ای بر روی مشکلات آن ها تمرکز کنند. مردم لیورپول به رابطه درمانی خوب با مشاورین اهمیت زیادی میدهند. از این رو ساکنین لیورپول به سرعت به روانشناسی آنلاین رو آورده و از آن استفاده میکنند.

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف آسیا و اقیانوسیه

روانشناسی در سیدنی

مشاوره روانشناسی آنلاین – سیدنی (Sydney)

شهر سیدنی به شهر شادی ها معروف است. این شهر استرالیا را به سرزمین آرزوها برای کودکان و نوجوانان تبدیل کرده است. خانواده های استرالیایی در تلاش هستند تا شادی فرزندان خود را حفظ کنند. به همین دلیل در این زمان جهت مشاوره و حل مشکلات خود و فرزندانشان میتوانند از خدمات روانشناسی آنلاین استفاده کنند.

یکی دیگر از دلایل استفاده از مشاوره آنلاین روانشناسی استفاده میشود این است که نسل جدید رابطه بسیار بهتری با فضای آنلاین و اینترنت دارند. در نتیجه خانواده ها از مشاوره تلفنی به سمت مشاوره آنلاین در فضای اینترنت روی آورده اند.

مشاوره روانشناسی در دوحه

مشاوره روانشناسی آنلاین – دوحه (Doha)

مردم قطر به تجربه کردن موارد جدید بسیار معروف هستند. این تجارب برای آن ها بسیار جذاب می باشد. آن ها به استفاده و آزمایش روش های جدید زندگی بسیار علاقه مند هستند و از شیوه های جدید زندگی مدرن استقبال میکنند. ما در عصری زندگی میکنیم که همه چیز به سمت فضای اینترنت و آنلاین حرکت میکند. از این رو مردم شهر دوحه با مشاوره روانشناسی آنلاین ارتباط خوبی برقرار کرده و از آن به خوبی استفاده میکنند.

این نوع مشاوره جوانان قطری را بسیار مشتاق کرده است تا برای حل مشکلات خود قدمی برداشته و به سمت روانشناسی آنلاین حرکت کرده اند. مردم قطر میتوانند به راحتی با روانشناسان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. در واقع ساکنین هر کشور محدود به روانشناسان شهر و یا کشور خود نیستند. این بزرگترین خصوصیت مشاوره روانشناسی آنلاین می باشد.

مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف
مشاوره روانشناسی آنلاین در شهرهای مختلف

مشاوره روانشناسی آنلاین در تهران (Tehran)

مردم ایران در جهان به انسان های خون گرم و خوش مشرب معروف هستند. تعداد قابل قبولب از ایرانی ها ملاقات و دیدارهای فیزیکی خود را برپا میکنند و برای رفتن به پیش روانشناس اثر دیدار فیزیکی را بیشتر از دیدار حضوری میدانستند. با شروع بیماری کرونا و هشدار کاملا جدی بابت عدم دیدارهای حضوری در اماکن بسته، مردم ایران بیشتر تمایل به مشاوره روانشناسی آنلاین با رواندرمانگران و روانشناسان پیدا کردند.

تماس با ما:

آن وب کلاس برگزار کننده دوره های روانشناسی تخصصی و کارگاه های روانشناسی عمومی به صورت آنلاین می باشد. همچنین برگزاری دوره ها و کارگاه های علوم انسانی نیز از دیگر شاخه های این مرکز می باشد.

صفحات مشابه با این نوشته:

مزایای کلاس روانشناسی آنلاین

مزایای آموزش آنلاین

روانشناسی چیست؟

چه رمانی به روانشناس مراجعه کنیم؟

مزایای وبینار آنلاین

کلاس های روانشناسی آنلاین برای متخصصین

کلاس های روانشناسی آنلاین برای عموم