شروع کسب و کار به روش S.P.A

دوره آنلاین شروع کسب و کار به روش S.P.A پاسخ به 51 سوال اساسی شروع یک کسب و کار که جواب واقعی آن را نمی‌دانید.

عمومی 0(0 امتیاز) 5 دانشپذیرانی که ثبت‌نام کرده‌اند Persian
ساخته شده توسط سینا جوزی
آخرین به‌روزرسانی ۱۶-۱۲-۱۴۰۰
+ مشاهده بیشتر
نمای کلی دوره‌ها

دوره آنلاین
شروع کسب و کار به روش S.P.A
پاسخ به 51 سوال اساسی شروع یک کسب و کار که جواب واقعی آن را نمی‌دانید.

 

دوستی قصد راه اندازی کسب و کار خود را داشت و برای انجام جلسه کوچینگ پیش من آمد. کارهای مختلفی را در طول زمان انجام داده بود و مبالغ زیادی هزینه کرده بود. کارهایی مانند طراحی سایت، کار کردن روی پیج اینستاگرام، طراحی محصول، بازاریابی و معرفی محصول و مواردی از این دست اما با وجود صرف زمان، انرژی و پول نتیجه‌‌ی دل‌خواه را نگرفته بود.

به تجربیاتم در جلسات کوچینگ کسب و کار که با ده‌ها صاحب کسب و کار داشته‌ام رجوع کردم و متوجه شدم که این اتفاق برای هر کسی که در حال راه اندازی یک کسب و کار است پیش آمده و در این جلسات تجربه یکسانی با آنها داشته‌ام: متوجه شدم که ساختار مسئله همه‌ی آنها شبیه به هم است، اگر‌چه پاسخ سوالات برای هرکس متفاوت بوده‌است. اینجا بود که متوجه شدم جای خالی آموزشی ساختارمند برای شروع کسب و کار حس می‌شود.

 

مدت زیادی است که میخواهی کسب و کاری را شروع کنی اما نگرانی برای شروع چیزی کم باشد؟ 

یا در ابتدای شروع کسب و‌ کار هستی و نمی‌دانی لازم است حواست به چه چیزها و اطلاعاتی باشد؟ اطلاعاتی که ممکن است نداشتن و ندانستنش باعث ایجاد یک ضرر و از دست دادن منابع مالی شود.

یا ممکن است در حال ایجاد یک کسب و کار باشی و ندانی که چیزهای مهمی را نمی‌دانی! 

یا حتی ممکن است متوجه باشی که چیزهای زیادی را در مورد شروع کسب و کار نمی‌دانی و به دنبال یک میان‌بُر برای دانستنش می‌گردی؟

از کجا می‌گویم؟ از آنجا که من هم قبلاً در این وضعیت‌ بوده‌ام! و خوب می‌دانم که اینجای کار می‌تواند چه برزخ روی اعصابی باشد!

 

یک نفس عمیق بکش!

 

با دوره‌ی S.P.A شما زود‌تر از تجربه کردن، به اطلاعات و موارد لازم دست پیدا می‌کنید و اطلاعات و اصول اولیه برای راه‌اندازی زیرساخت هر نوع کسب و کار را قبل از ایجاد یک تجربه تلخ به خدمت می‌گیرید.
در این دوره برنامه‌ی شروع کسب و کارت مشخص خواهد شد و زمان بندی اجرا را به صورت مکتوب در اختیار خواهی داشت و تشخیص خواهی داد که می‌خواهی چطور کار کنی؟ برنامه چیست؟ و چه اقداماتی لازم است انجام شود؟

 

راستی در جریان باش؛
این دوره برای افراد اقدام‌گرا و “جدی برای شروع کسب و کار” طراحی شده است، پس بیایید در 5 هفته کسب و کارمان رو آغاز کنیم!

این دوره برای افرادی مناسب است که ایده‌ای دارند و میخواهند کسب و کار خود را آغاز کنند اما دست دست می‌کنند و همچنین افرادی که کسب و کار خود را تازه شروع کرده‌اند و در ابتدای راه دچار سردرگمی شده‌اند.
اگر کسب و کار خود را مدت زیادی است که راه اندازی کرده‌اید و به اصطلاح کار روی غلتک افتاده است و حالا در فکر گسترش آن هستید این دوره مناسب شما نمی‌باشد و پیشنهاد می‌کنم در دوره‌های مربوط به گسترش و توسعه‌ی کسب و کار ما شرکت کنید.

 

دوره‌ی "شروع کسب و کار به روش S.P.A" در 5 جلسه و هر هفته پنجشنبه ساعت 18 تا 21 خواهد بود.
ظرفیت دوره محدود بوده و قابلیت افزایش ندارد.
مهلت ثبت نام: تا 26 دی ماه
شروع دوره:  30 دی ماه
شهریه : 2.200.000 تومان

اگر می‌خواهید برای آموزش خودتان سرمایه‌گذاری کنید بهتر است نتیجه‌ای که این آموزش می‌تواند برای شما ایجاد کند را معیار انتخاب قرار بدهید. از نظر ما کوچکترین نکاتی که در دوره گفته می‌شود، شاید بتواند جلوی میلیون‌ها تومان ضرر ناشی از ندانستن آن‌ها را بگیرد.

 

پیشنهاد می‌کنم یک بار از این پیچیدگی رها شو و استارت کار را بزن. برای اینکه دوباره پشت گوش نیندازی بهتر است همین الآن ثبت نامت را انجام دهی.

 

 

چه چیزی یاد خواهیم گرفت؟

  • یاد میگیرید که چگونه به کسب و کار خود رونق ببخشید.
پیشنیاز دوره
  • ندارد
برنامه درسی این دوره
0 درس 00:00:00 ساعت
+ مشاهده بیشتر
سایر دوره های مرتبط
00:00:00 ساعت
0 13 600,000 تومان
00:00:00 ساعت
Updated ۱۸-۱۲-۱۴۰۰
0 4 2,700,000 تومان
00:00:00 ساعت
Updated ۲۱-۱۲-۱۴۰۰
0 15 2,700,000 تومان
00:00:00 ساعت
0 0 480,000 تومان
درباره مدرس

سینا جوزی

0 نقد و بررسی | 128 دانشپذیر | 6 دوره
بازخورد دانشپذیران
0
0 نقد و بررسی
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)

نقد و بررسی

2,200,000 تومان
مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شامل: